بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, توسط فــاطـمـه |

 

تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش ســــه چیز همیشه مال تو هست

خـــــــــدای مهربون،

فکــــــــرای قشنگ

و

قلبــــــــــــــ کوچیک من

 



نظرات شما عزیزان:

hassan
ساعت21:56---21 دی 1391
وای وای عاشق این وبم چون همه چیزایی که برام اتفاق میوفته و بین منو عشقم هست اینجا هستش اخه منو عشقم قلبامونو عوض کردیم من مواظب قلب اونم واونم مواظب قلب من

مسلم
ساعت20:26---18 دی 1391
سلام بر فاطمه خانم
چطوری ؟ چه عجب یه سری به ما زدی
نه نظری به جز این اخری برام نیومده ....
من که که ادرسم رو برات گذاشته بودم ...
نظرات چون بیشتر دعوتی هستن و از کسایی که میان کامنت میزارن برای همین تاییدشون نمی کنم .
فاطمه جان اینو واقعا بدون اغراق میگم که واقعا وب جالبی داری .راستشو بخوای من این اهنگ وبتون رو دانلود کردم و مرتب گوشش میدم ....واقعا قشنگه .
بعدش هم من هر وقت بتونم بهتون سر میزنم .الان چون امتحانا هستن دیر به دیر میام اما بعد از امتحانا باید هر روز این مزاحم رو تحمل کنیا ...
بازم میام پیشت ...موفق باشی و برات آرزوی سلامتی دارم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.